Organiseert u binnenkort een evenement en heeft u EHBO’ers nodig? Vult u dan onderstaande velden in.
Ook vragen wij u om aan te geven welke vereiste soort hulpverlening is opgenomen in de verstrekte evenementenvergunning:

• Basis Eerste Hulp (categorie 1)
  • Evenementen Eerste Hulp (categorie 2 – deze bevat aanvullende competenties)
  • Basis Zorgprofessional en alles wat daarboven komt (categorie EZO / 3 en hoger; deze vorm van hulpverlening kan niet door onze vereniging worden geboden)

Bij voorkeur stuurt u een kopie van de vergunning – of het gedeelte waarin het soort Eerste Hulpverlening wordt benoemd – als bijlage mee.

EHBO Vereniging Ulft biedt Basis Eerste Hulp en – in een beperkt aantal gevallen, afhankelijk van het soort evenement – is Evenementen Eerste Hulp mogelijk.
Na beoordeling van de door u aangeleverde gegevens kan hulpverlening worden toegezegd of afgewezen.

Aanvragen dienen bij voorkeur 4 weken van tevoren bij ons binnen te zijn. Wanneer een aanvraag later binnen is, doen wij uiteraard ons uiterste best om de hulpverlening te regelen maar kunnen wij deze niet garanderen.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met uw op.

Mocht het evenement meerdere dagen zijn, dan kunt u dat bij extra bijzonderheden aangeven.
    Ook vragen wij u daar de tijden door te geven.

* = verplicht veld